ik ben ook al het een en ander tegengekomen vandaag in de jordaan:

* hoekhuizen waarvan je niet weet bij welke straat ze horen.
* lange straat met in het midden 1 deur voor alle huizen, met ook nog eens
meerdere huisnummers.
* inderdaad missende nummers bij winkels.
* opeens missende nummers (ooit samengevoegd?)

het is ook echt meer werk dan ik dacht :)

groet,
Floris