tourism=chalet word in Nederland al op meerdere plekken gebruikt voor een
bungalowpark (heb ik zelf ook al gedaan voor landal
suyderoogh<http://www.openstreetmap.org/?lat=53.38731&lon=6.21564&zoom=16&layers=B000FTF>
).

Volgens de definitie (
Tag:tourism%3Dchalet<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tourism%3Dchalet>)
zowel voor enkele als een verzameling huisjes. Lijkt mij precies de
lading
te dekken. In engeland zie je vaak de term cottages in de naam aan de andere
kant vermoed ik dat het Lodges zijn, is denk ik vergelijkmaar met ons
bungalowpark.

Theun,