Freek wrote:

> Hmmm, nu moeten we ook al openstreetmaps.nl overkopen :-(

Oeps. Maak ik een fout in een URL in een mailtje naar mijn gemeente
waarin ik mopper over een fout in een URL. Bummer.

Kan ik me nog redden door te zeggen dat ik inderdaad niet betrokken ben
bij openstreetmaps.nl en slechts héél weinig bij openstreetmap.nl?
(lees: twee edits in mijn eigen buurt)

Groet,
Freek