On Monday 28 December 2009 12:54:15 Stefan de Konink wrote:

> Wat is er jammer aan?
>
> Ik ben relaties gaan zien als compressie optie. Dus een relatie bevat
> alles met dezelfde tags.

Ik heb nu Eindhoven omgetagged, met railway=stop's op de plaatsen waar de
trein op het spoor stopt, en heb die aan die alvast aan de relaties van twee
van de treinroutes toegevoegd i.p.v. de station node. Ik heb nog niet alle
treinroutes gedaan omdat het vrij veel werk is om het juiste spoor op te
zoeken en de route te verleggen (wat natuurlijk nog kan veranderen ook, daarom
ben ik ook niet zo blij met deze manier van taggen, maar goed).

--
Freek