++ 19/01/10 10:19 +0100 - Stefan de Konink:

>Alle content van tile.osm.nl wordt client side gecached, echter wat
>jij hebt gefabriekt zorgt voor een per pagina opnieuw opbouwen van
>OpenLayers.

Ik zie dat niet gebeuren als ik het test onder Mac OS X met Safari,
Opera en Firefox. Ik ga later deze week hetzelfde uittesten op een
aantal browsers onder Windows. Ik heb daarvoor alleen openstreetmaps.nl
bekeken, misschien dat daarin details anders ingericht zijn.

Als ik de interne navigatie gebruik, zie ik slecht het menu en de
content veranderen. Met de debug tools van bijvoorbeeld Safari en Opera
en een dump van het verkeer zie ik dat die tiles niet opnieuw worden
opgehaald.

In ieder geval, mocht het probleen dat je beschrijft inderdaad in
bepaalde gevallen bestaan, loont het denk ik de moeite te onderzoeken
waardoor het ontstaat en vervolgens tijd te steken in een oplossing
ervoor. Een oplossing die het gebruiksgemak niet beknot.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.