Floris Looijesteijn wrote:
> of zo:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/greenhouse_horticulture
>
> niet dat ik die tag echt goed gekozen vind maar warehouse is volgens mij
> iets heel anders. het is toch glasshouse of greenhouse?

Warehouse is inderdaad iets anders. Grote loodsen voor op- en overslag.

Persoonlijk kies ik greenhouse. Ik heb het vorig jaar eens op IRC
gevraagd, aan Britten en Amerikanen, en de meerderheid gebruikte/kende
toen greenhouse, en niet glasshouse.

greenhouse_horticulture is voor de landuse, dus het hele terrein van een
kas, inclusief open ruimte, bijgebouwen, loodsen, etc. De kassen zelf
zijn building=*.

@Gert: Welk gebied rond Delft bedoel je precies? Want richting
Pijnacker/Bleiswijk heb ik 3dShapes geïmporteerd. Is er ook nog iemand
bezig die tekent vanaf Yahoo?

--
Lennard