Zoals misschien een aantal van jullie wel hebben gezien heb ik wat vragen
a.d.v. deze discussie en vorige discussies gemailed naar de legal
mailinglist. Vandaag heb ik zo'n 35 a4tjes aan text gelezen hierover. Zover
ik het allemaal begrijp is het zeker
een goede zaak om die licentie om te zetten.

Waar ik benieuwd naar ben is wie er in NL aan grote leveranciers van data
akkoord gaan en wie er absoluut niet mee akkoord zullen gaan (en met welke
reden dan)?

Kunnen we een overzicht maken van alle NL contributors en de grootste 10 er
eens uit pakken om te onderzoeken of die allemaal akkoord willen gaan? Om zo
eens te zien of dit voor NL redelijkerwijs een kans van slagen heeft dat we
niet 10+% van onze data verliezen? Wie zou dit eens aan kunnen geven (de 10
grootste in NL) zodat we dit eens kunnen onderzoeken.

Groet,

Frenzel

Op 28 maart 2010 23:24 schreef Stefan de Konink <ste...@konink.de> het
volgende: