On Sunday 18 April 2010 21:21:01 Floris Looijesteijn wrote:
> Hmm, volgens mij stel je het wel heel eenvoudig voor. Bij de stations vind
> ik het inderdaad mooi als het niet is samengevoegd maar op de lange
> stukken...
> Van Amsterdam tot aan Schagen is het bijvoorbeeld dubbel spoor maar is OSM
> ligt daar maar 1 way. Dat kan wat mij betreft zo blijven.

Ik zag vanochtend tussen Maarssen en Breukelen twee ways voor vier sporen. Op
de westelijke way zit een een relatie voor de stoptrein en op de oostelijke
way zitten relaties voor de IC's.

De logica ervan kan ik niet helemaal volgen. M.i. gebruik je of 1 way met een
tracks=4 tag of 4 ways, zodat je de relaties op de sporen kunt leggen waar de
treinen werkelijk rijden: stoptreinen op de middelste sporen, IC's op de
buitenste (meestal op dat traject).

--
m.v.g.,
Cartinus