Zijn er plannen hoe dat te doen?
Is het misschien iets om de top 20 editors in NL te nemen en er vanuit te gaan
dat ze niet akkoord gaan en dan uit te rekenen wat er nog van NL overblijft?
(om het even lokaal te houden)

Soort worst case scenario.

Of neem een ander scenario, zeg dat 5% nee zegt. wat blijft er dan nog over?

Lijkt me toch redelijk relevant om dat soort getallen een beetje te hebben.

Groet,
--Roeland