2010/6/24 Roeland Douma <u...@rullzer.com>:

> Zou kunnen dat er in die lijst geen pleinen staan. Ik zou area=yes eruit
> kunnen filteren. Maar weet niet of dat in alle gevallen gewenst is. Er zijn
> namelijk ook vaak situaties te bedenken waar een plein ook huizen eraan vast
> heeft welke dus als straatnaam de pleinnaam hebben.

Mijn verzoek was juist om ze er niet uit te filteren... Maar goed, een
echt groot probleem is het ook niet: de meeste gemeenten zullen niet
meer dan een paar area=yes-pleinen hebben (zeker als we ons beperken
tot de gevallen waar er niet ook een 'gewone' weg met dezelfde naam
is), en die ontdek je snel genoeg als je per geval even kijkt wat er
aan de hand is.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com