Ik kom wel een handje helpen met huisnummers of het park. Uiteraard in mijn OSM shirt!

Groeten,

Frank

On 10-06-28 11:41 PM, Martijn van Exel wrote:
Okee, Floris, Roeland, Daniel, en misschien nog een klein handjevol collega's,
dat park hebben we in no-time gemapt :) Kunnen we misschien nog wat
huisnummertjes in de omgeving meepakken.

Tot woensdag!

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
Laziness – Impatience – Hubris

http://schaaltreinen.nl