Hoi allemaal,

Ik heb een begin gemaakt met een lijst van Spullen die beschikbaar is voor
gebruik voor PR-doeleinden, mapping parties en andere publieke evenementen.
Heb je ook OSM-gerelateerde Spullen die te gebruiken zijn voor die doeleinden -
flyers, posters, gadgets of wat ook - voeg ze dan daar toe.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Netherlands/Spullen

Ik vermoed trouwens dat de lijst met GPSen allang niet meer up to date is. Ik
stel voor dat iedereen die er één of meer in beheer heeft op het moment, even
het serienummer bekijkt en dat vergelijkt met de status op de wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GPS_Devices_OSM_Netherlands Bedankt!

Martijn

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
Laziness – Impatience – Hubris