Hebben jullie Aalten al eens bekeken (en de rest van de achterhoek)? Volgens
mij zijn die foto's vanaf de maan genomen met een 3Mpix camera oid. Daar kan
je echt niets mee. Ten 2e zijn die oud. Ik wil de nieuwbouw wijken aanvullen
dus van 2007+ foto's.

Groet,

Frank

Op 10 augustus 2010 11:54 schreef Floris Looijesteijn <o...@floris.nu> het