Ik heb het een half jaar geleden eens geprobeerd, na aanleiding van
Ben Laenen z'n "wekelijkse" verzamel mail op de ML. Maar het kost toch
wat werk om elke week alles bij elkaar te verzamelen.
http://blog.openstreetmap.nl/index.php/2010/07/11/dit-was-het-nieuws-week-27/

Als er meer vrijwilligers zijn om dit samen bij te houden, dan zou ik
zeggen vanaf nu weer wekelijks op de blog.. ;)

Rob

Op 9 november 2010 20:04 heeft F. Heinen <f.heinen...@gmail.com> het
volgende geschreven: