Beste Martijn,

Fijn je enthausiasme te kennen. Zal je ideeen meenemen en verwerken in de MP-Pagina. Heb je voorkeur voor een maand? Dan zet ik die alvast in de Agenda. Datum en overige zaken regelen we na O&N.

Groet Robert

Citeren Martijn van Exel <m...@rtijn.org>:

Ha Robert,
Mijn steun heb je. Inderdaad heel belangrijk en in 2010 veel te weinig
gebeurd. Ik steek ook mijn hand in eigen boezem natuurlijk.
Ik wil er altijd wel 1 organiseren in Amsterdam.
Zomaar een paar ideeen:
* Pers - het is altijd leuk om wat (lokale) pers te laten komen en het
evenement te coveren. Hier moet iemand zich per party of in het algemeen mee
bezig houden.
* Subsidie - een beetje aankleding van de party is niet gek en kan makkelijk
als er een potje is. Dat hoeft niet groot te zijn. Dan kun je iedereen een
hapje en een drankje aanbieden.
* Practisch: Zichtbare uitkomsten: Een partyrender, voor/na kaart, daar kan
je leuke publiciteit mee maken.
* Doelgroep: nieuwe of bestaande mappers? Indien nieuw: zorg dat er GPSen
zijn. Ook de hesjes zijn leuk om erbij te hebben. Zie spullen
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Netherlands/Spullen

Martijn

martijn van exel +++ m...@rtijn.org
laziness - impatience - hubris