Dit is een nieuwe treath op basis van de reactie van Martijn van Exel
in de Treat "MappingParties 2011" op 21-11-2010 om 20:35.

Hey Martijn,

Ik had net voor het weekend een brainstorm op papier gezet voor een
mapperskaart.
Waarbij de mapper zijn gegevenskwijt kan en dit als online tool kan
gebruiken. Daar is dit ook een leuk idee voor.
Ik had iets van een Shoutbox/forum idee in het hoofd waar je ook net
als OSB punten kunt DONE verklaren. Het zou zelfs mooi zijn om deze
ook OSB issues er in te zien en deze ook goed op een iPad etc kunt
draaien. Zo kun je mobiel notities maken, online noteren en verwerken,
bespreken en overzicht houden.
Verder moet alle data er op gerendered worden (zoom 18/19) om zo alles
te kunnen zien. Mooi hoeft het niet te zijn maar effectief des te
meer.

Ik werkt het plan later uit van het jaar. Ik hoop nog deze maand maar
tijd is schaars.
Het plan zal ik ook op GoogleDocs dumpen zodat we, mocht men dit een
goed idee vinden, dit kunnen uit kristaliseren.

Groet,

Frank Heinen