Bedankt aan iedereen die feedback geeft op de site (via deze lijst of
privee).
Wij zijn alle reacties aan het afwerken en geven iedereen persoonlijk
antwoord wat ermee gebeurd is.
Dit probleem van André had ik eerder al door Michiel gemeld gekregen en
heb het nu eindelijk in mijn debug-omgeving kunnen reproduceren en ben
optimistisch het snel op te kunnen lossen. Het schijnt te gaan om een heel
raar stuk weg die een verbinding vormt tussen de twee punten heel ver uit
elkaar maar zogenoemd toch maar 25 meter lang is. In JOSM niet te zien,
dus ontstaat blijkbaar pas bij het inlezen in Postgres...

Groeten,

   Dirk

Andre Engels <andreeng...@gmail.com>
Sent by: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
11-24-10 12:56 PM
Please respond to
OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl@openstreetmap.org>

OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl@openstreetmap.org>
cc

Subject
Re: [OSM-talk-nl] Fietsrouteplanner Twente

Nog eens gekeken, en ik heb nu toch een 'kan echt niet' routering
gevonden.

Startpunt: Nordhorn, net over de grens, Ootmarsumerweg
Eindpunt: station Holten

Route: De route loopt noordwaarts tot net voorbij Neuenhaus (naar ik
vermoed de rand van het gebied), en maakt dan plotseling een sprong
naar de Haverrietweg ten oosten van Hengelo. Vandaaruit volgt een op
het eerste gezicht redelijke route naar het doel.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u
verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door
het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die
voortvloeit uit elektronische verzending.