2011/2/14 Ole Nielsen <on-...@xs4all.nl>:
> Sommige netwerken, zoals Haaglanden, hebben meer dan honderd knooppunten,
> dus die puntennummers kunnen niet allemaal uniek zijn. Maar ik heb de indruk
> dat netwerk Reeuwijk relatief klein is (50 knooppunten of zo) dus er moet
> hier genoeg unieke nummers zijn. Zo waarom twee keer "12" weet ik niet, en
> dan ook op een vrij kleine afstand van elkaar? Ik heb overigens die
> knooppunt in Zevenhuizen en bijhorende routes 11-12, 12-13 vorige zomer
> gemapt als onderdeel van mijn "project" Rottemeren.

Rond Leiden heb je ook zoiets (uit m'n hoofd). Daar was 1 nummer
dubbel uitgevoerd. De paaltjes lagen niet zo ver van elkaar vandaan en
je kon op deze manier een stuk afsnijden. Ik geloof dat op de paaltjes
nog wel een a en b achter het nummer stond maar op de kaart stond het
als 1 nummer.

Gr,
Floris