Ha,

Het terrassenseizoen is weer begonnen, en cafés etc. hebben mijn speciale
aandacht. Nu zijn er gewone cafés (amenity=pub) maar ook dingen tussen café
en restaurant in: eetcafés, restaurants waar je ook voor een drankje kunt
aanschuiven. Ik tag die met amenity=pub, food=yes als het een eetcafé is.
Koffietenten zoals Starbucks, Coffee Company zijn amenity=cafe. Ik voeg aan
een (eet)café outside_seating=yes toe als er een terras bij is. Restaurants
blijven amenity=restaurant. Komt dat overeen met wat jullie doen / logisch
vinden? Moet er een aparte wikipagina voor komen?

Martijn

--
Martijn van Exel
http://about.me/mvexel