Heren,

Soms verbaas ik mij en vraag ik mij of ik altijd heb lopen slapen of dat de wereld van OSM sneller gaat dan ik verwacht. Laat ik dit verklaren.

Ik heb een hele lijst met url's met kaarten en zoek altijd naar nieuwigheden binnen deze kaarten. Soms zitten die wat verscholen en zijn voor mij wel soms ware verscholen pareltjes. Via een omweg werd ik laatst echter met een permalink verwezen naar de openstreetmap.org. Zonder ierts nieuws te verwachten werd ik blij verrast door een super cool uitziende kaart die vele toetsen der kritiek kan doorstaan.
http://www.openstreetmap.org/?lat=46.01&lon=10.42&zoom=7&layers=C

Is deze fietskaart vernieuwd, was die altijd al zo en ben ik gewoon een blinde mol ..... \Maak me blij en bevestig het eerste ..... please.

Robert