ik snap het nog steeds niet. in dat voorbeeld is het toch ook een
secondary_link?
hij verbindt toch een secondary (Park Forum) met een andere secondary
(Flight Forum)?

de user heeft trouwens gereageerd maar zit niet op talk-nl.
hij is zich van geen kwaad bewust en lijkt een advies van de duitse
osm te volgen?

gr,
floris