> From: ZeilDude zeild...@gmail.com

> Hoe ben je van plan de vele BaZ's en andere wijzigingen door te voeren?
>
> De lijst van RWS wordt iedere 2 weken bijgewerkt en per jaar zijn er ongeveer
> 1000 wijzigingen.
>
> Ik heb n.l. ook al een tijdje op e.e.a. zitten broeden (zeilen heeft nu
> hogere
> prioriteit :-) ) en het up-todate houden van de kaart is volgens mij de
> grootste
> uitdaging, tenzij je alles met de hand wilt bijhouden.

IK heb nu een script waarmee ik een OSM bestand genereer. Workflow is nu denk
ik de 2 wekelijkse excel sheets te mergen, ontdubbelen (dit kan Excel al doen)
en dan alle wijzigingen in een OSM bestand plaatsen.

Dan is het handmatig langslopen, boeien kunnen in de tussentijd ook door iemand
anders aangepast zijn.

Mooiste zou een database zijn met al de node-id's van OSM van de vorige import,
en dat je vanuit die applicatie kan zien of er changes zijn.

Erik