Hallo,
Ik heb een navigatiesysteem gekocht in China. Het draait op windows ce 5.0. Via openstreetmap kwam ik een programma gosmore tegen. Wat ik wil doen is het volgende: Igo amigo verwijderen(heb dat al geprobeerd te updaten maar nogsteeds crasht het). Ik wil gosmore op de sd zetten en de exe hernoemen tot amigo.exe(volgens de instructies van de site mag dat). Maar... hoe kom ik aan een Nederlandse map? Bestaan die, en zo ja waar kan k een recente versie downloaden?
Zijn er nederlandstalige audiofiles?
En is de navigatie enigszins betrouwbaar?
Groetenk, Dick Sterkenburg

mobiel: 0684959329 email: d...@sterkenburg.us