Wat betreft de lijn. Alle data van haltes en routes zet ik vandaag/ morgen op openOV.

Stefan

Op 26 nov 2011 om 23:48 heeft Jo <winfi...@gmail.com> het volgende geschreven:\

Wel, dat begint mij nu stilaan te dagen, maar ook dat project is niet bijzonder actief. Ik heb bij wijze van test 2 foto's doorgestuurd en deze zelf als eerste gemodereerd. Nu moeten die foto's dus nog door 2 andere personen gemodereerd worden en ik ben aan het nakijken hoe lang dat duurt, voordat ik uren tijd begin te steken in het opladen van alle foto's die ik heb van bushaltes van De Lijn. Ik denk dat die daar zeker op hun plaats staan, bij wijze van bewijs, hoe we aan die data zijn gekomen.

Jo

Op 26 november 2011 23:39 schreef Stefan de Konink <ste...@konink.de> het volgende: Je weet toch dat ze na de osm conferentie en 2010 verder zijn gegaan met openstreetview?

Stefan

Op 25 nov 2011 om 23:11 heeft Jo <winfi...@gmail.com> het volgende geschreven:\

Ping Skinkie

Hoe 'levend' is dit project? Ik lees op de wikipagina dat ik verbinding moet maken met openstreetphoto.org via FTP, maar mijn verbinding wordt 'actief' geweigerd. Ik heb gewoon anonymous en daarna eens Polyglot als username gebruikt, steeds zonder wachtwoord natuurlijk.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenStreetPhoto

Deze pagina en haar talk page roept meer vragen op dan ze beantwoordt.

Jo

!DSPAM:1,4ed0402545631938910629!

!DSPAM:1,4ed16c43122831910211905!