Dit lijkt mij niet de oorzaak. Zeker niet als die cache altijd al aan stond.
Ik heb het met verschillende zip files uitgeprobeerd, ook met oudere files
waarvan niemand de link heeft.
Dus die ik eenmaal heb gedownload en niemand anders 5 minuten eerder. Tot voor
kort waren er nooit problemen mee.

Ik zal het nogmaals uit proberen te leggen, misschien komt mijn verhaal niet
goed over:
De zip file kan altijd uitgepakt worden, alleen bij bepaalde windows
configuraties (Vista icm IE8, Win7 icm IE9)
is het uitgepakte bestand één bestand van dezelfde naam als de zip file maar
zonder zip extensie.

Als je die hernoemt naar zip en weer uitpakt zie je pas de oorspronkelijk
ingepakte bestanden.
Met Firefox is er niets aan de hand. Tot voor kort was er ook niets aan de hand
met IE8.

Het probleem is door meerdere downloaders gemeld en kan gereproduceerd worden,
niet alleen door mij.
Als ik identieke files op een andere server zet, is er geen probleem. Ook tot
voor kort waren er geen
problemen met die bestanden op de server. Dit lijkt mij toch een probleem op de
server?