Rechts klikken in de kaart 'Set Start'
Rechts klikken in de kaart 'Set End'
Vergewis je ervan dat er een groen (start) en een geblokt (bestemming)
pijltje in de kaart staat.
Klik op 'Calculate Route'.

Als je werkt met reverse geocoding (intypen van een straat, plaats) dan
moet je eerst op 'Set' klikken.

Zou moeten werken in de meeste recentirege browsers?

Probeer ook eens http://map.project-osrm.org/ - da's tenminste open source
zoals het hoort. Een beetje ongepolijst nog (reverse geopcoding is niet
helemaal je van het) maar wel heel snel.

martijn van exel
geospatial omnivore
1109 1st ave #2
salt lake city, ut 84103