13-14 oktober om precies te zijn. Zie stateofthemap.us voor meer info
en schrijf je in voor de nieuwsbrief als je geinteresseerd bent.
Dat wordt een prima SOTM, we hebben een ijzersterk team.

Anders misschien tot Tokyo, ik weet nog niet of ik ga.

Zijn er nog OSM- of andere leuke geo-evenementen begin of eind juni?
Ik ben in Nederland voor een paar weken.

Groet
Martijn

martijn van exel
http://oegeo.wordpress.com