De licentie wijziging is nog niet gedaan. Voordat daar toe besloten kan
worden moeten er nog eerst andere voorbereidingen gedaan worden.
Een daarvan is al door Hugo genoemd: de relevante pagina's worden gezocht
en aanpassingen voor de tekst voorbereid. Ook (c) vermeldingen op kaart etc
moeten gedaan worden. Er wordt gewerkt aan een pagina waarop
licentie-overtredingen (in OSM) gemeld kunnen worden en de bijbehorende
procedure voor afhandeling ervan.
Daarnaast zijn er nog enkele discussies naar aanleiding van de opschoning
van de database die uitgezocht worden.

En zo zijn er nog enkele andere zaken die voorbereid moeten worden.

We hopen wel dat dit binnen afzienbare tijd is opgelost. Wanneer de
database onder de nieuwe licentie wordt gepubliceerd, zul je dat
ongetwijfeld wel via de diverse kanalen van OSM te horen krijgen.

Tot die tijd is de data-licentie nog steeds CC-BY-SA 2.0

Gr,
Henk