Floris en anderen,

Het "ICT in de Stad" aanstaande zaterdag gaat uiteraard door, zij het onder
een andere titel: "Digitaal festival"

Voor een mapping party kreeg ik tot dusverre alleen van Stefan wat
organsieer-enthousiasme terug, daar heb ik het niet op het programma laten
zetten.

Als er nu toch nog een paar enthousiastelingen opstaan om zaterdag tussen 10
en 16 de Haagse burger te enthousiasmeren dan kan ik dat er altijd nog wel
tussenprakken

Het programma voor de track open overheid is hier te vinden:

http://denhaag.nl/home/bewoners/de-gemeente-Den-Haag/to/Digitaal-Festival-Tr
ack-Open-Overheid.htm

Groet,

Gert-Jan