Hallo Seijo

van harte welkom in onze community. Je bijdragen aan OSM worden zeer op
prijs gesteld. Doelstelling is namelijk om OSM de beste kaart ter wereld te
maken. In je directe omgeving zul je vast merken dat er (naast wandelpaden)
ook nog de nodige POI's zullen ontbreken die eenvoudig toe te voegen zijn.
Laat maar weten als je vragen hebt!

Cheers, Johan

Op 24 juli 2013 23:18 schreef Seijo Kruizinga <s.kruizi...@hccnet.nl> het
volgende: