N.a.v. het gesprek onder de Lange Jan: Henk, graag jouw link suggestie
voor Wandelnet (iets van Parks authority US?).

Jammer dat mijn wandel web-app faalde wat niet lag aan een compleet
gewiste OpenStreetMap, maar aan de suffe prestaties van T-mobile in
combinatie met een wat optimistische time-out op de overpass api. Hier
dan toch de test link: http://83.162.254.61/tdmob/ Suggesties en
commentaar welkom.

Vriendelijke groet,

Henk aka Traildino