Het staat er hier in Vlaanderen/Belgiƫ ook vaak bij, maar ik beschouw het
niet als deel van het straatnaambord, aangezien het best mogelijk is dat
het aan de ene kant van de straat wel vermeld wordt en aan de andere kant
niet.

Dat hangt er een beetje van af in welke periode het bordje gemaakt werd,
welke budgetten er toen waren en of er plaats genoeg is om het te vermelden.

Enige interpretatie van de gegevens is nog wel toegelaten, lijkt me.

Zoniet zouden we bij het volgende bordje de tekst "Meise Wolvertem" en die
reclame eronder er ook bij moeten vermelden:

http://www.nieuwsclub.be/n/fotos/2007/3250_Vlaamse_Leeuw_op_straatnaamborden_Meise.jpg

En dan nog een manier verzinnen om te vermelden welke vlaggen erop staan
... voor de volledigheid.

Jo