OSM-And v1.2.9.g geïnstalleerd op mijn smartphone.
Deze werkte goed tot kort geleden.
Nu echter wordt ik met de auto over de BUSBAAN geleid  ????
De routeplanner staat echter wel degelijk ingesteld op AUTO.

Route Fassbinderstraat 48, Almere naar Albrecht Durerweg 44, Almere met
AUTO stuurt mij rechtstreeks via de BUSBAAN!

De Fassbinderstraat (bestaande uit 3 parallelle straten) heeft slechts 1
ingang via de Simon van Collemstraat.
Andere in-/uitgangen zijn uitsluitend VOET-/FIETSPADEN.

De juiste weg zou zijn: Fassbinderstraat, Simon van Collumstraat, Jaques
Tatilaan, Veluwedreef, Hagevoortdreef, Albrecht Durerweg.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk wordt hersteld

mvg
Theo de Kraker