Op 28 nov. 2014, om 08:37 heeft stegg...@steggink.org het volgende geschreven:

> Die koppeling is wel nodig om nieuwe items te posten vanuit je e-mail client
> en om de discussies in het talk-nl archief te krijgen.

Dat is dus de verandering die je in je manier van werken moet aanbrengen...

> Verder vind ik de manier waarop u degenen die de mailinglist prefereren
> bejegent niet prettig. Binnen een community als OSM vind ik het zelfs
> behoorlijk ongepast. Juist de kracht van OSM is dat er een behoorlijke mate
> van vrijheid is. De manier waarop u pleit om de mailinglist te sluiten, vind
> ik een inbreuk van mijn vrijheid, namelijk de vrijheid om het door mij
> gewenste medium te gebruiken.

Het spijt me om te horen dat u dat zo opvat. Ik heb voornamelijk geschreven dat
je geen enkel bericht hoeft te missen maar dat je daar een paar stappen voor
moet zetten. En iedereen is inderdaad vrij om de mogelijkheden te gebruiken die
hij/zij het prettigst vind.
Het moge duidelijk zijn dat dat voor mij het forum is, maar uit deze reacte
blijkt dat ik ook weet hoe de mailinglist werkt.

Tevens wijs ik erop dat niet ik pleit voor opheffing, maar de OP van dit topic.
Ik ondersteun hem wel.

met vriendelijke groeten,

Marc Zoutendijk