On 12/11/2014 08:34 PM, Marc Zoutendijk wrote:
> Bij de BAG import zijn ook alle adrestags meegekomen, en mijn vraag is of ik
> aan zo'n adrestag wat mag toevoegen?

Waarom denk je hier toestemming voor nodig te hebben?

> Nu ik bezig ben (zie links hieronder) met al die amenity en shop tags, zou
> het praktisch zijn om aan zo'n adrestag ook de overige eigenschappen van dat
> adres toe te voegen.
> Dus als ik het adres van de bakker weet, mag ik dan aan die adrestag ook
> shop=bakery vastmaken?

Zolang er niet meerdere features zijn op het zelfde adres is het prima
om de tags aan de adres node te hangen.

Als er verschillende features op hetzelfde adres zitten is het beter de
adres node te dupliceren voor elke afzonderlijke feature en deze binnen
de pandcontour te verdelen.

Mvg,

Bas

--
 GPG Key ID: 4096R/E88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1