Dank voor het meekijken en meedenken.ik heb wel wat wandelroutes in de buurt
waar de letter mooi op de voorgrond te zien is met ene alternatieve kleur.:deze
bijvoorbeeld: relatie 2730940 link
het verschil met mijn osmc tags is toch geen lege foreground_2 maar wel een
gevulde foreground. maar uitproberen dan.