Ik neem aan dat de edit van aanstaande woensdag gewoon door kan gaan?
Alle brievenbussen die de tag operator=PostNL moeten hebben krijgen die tag
ook. Voor de rest laat ik alle ander tags zoals ze zijn.

Dan het volgende: de postkantoren. Échte postkantoren bestaan eigenlijk niet
meer in Nederland, PostNL heeft allerlei kleine pakketpunten en servicepunten
door heel Nederland in allerlei verschillende winkels. Het lijkt me inderdaad
handig om dit misschien door middel van een quarterly project te doen (is hier
misschien een Nederlandse term voor?). Als iedereen in zijn eigen buurt de
brievenbussen en pakketpunten tagt, zijn we al een heel stuk verder.

Robbie