Hallo,

Vanaf 11 december gaat Arriva het openbaar vervoer in Limburg overnemen. Op 5
Oktober hebben ze hun, gedeeltelijk nieuwe, buslijnen gepubliceerd http://
www.limburger.nl/cnt/dmf20161005_00025183/dag-van-de-waarheid-voor-limburgs-
openbaar-vervoer

Dat lijkt me een goede aanleiding om een groep mappers te starten in
Maastricht en omstreken.

Dus:

Buslijnen mappen
Donderdag 20 Oktober, 19:00
Caracola, Maastricht
http://www.openstreetmap.org/?
mlat=50.85139&mlon=5.71144#map=19/50.85139/5.71144
Er is WiFi en drank voor eigen rekening.

Ik wil eerst even hier de animo peilen, ik maak ook een meetup.com event aan
waar mensen (en hopelijk ook veel nieuwe OSMers) zich kunnen melden. FB en
Maptime komt later.

Qua plan wilde ik de nieuwe en gewijzigde lijnen invoeren als planned: zodat
we 11 december alleen de oude lijnen hoeven te verwijderen en bij de nieuwe
alleen die planned: prefix weg hoeven te halen.

Zijn er nog handige Josm plugins die het invoeren van buslijnen makkelijker
maken en andere handige tips?

Reinier

PS, ik kijk zelf nooit op forums, dus ik crosspost voor deze ene keer dubbel,
geen idee wat policy er is en wie ik via welk kanaal bereik. Ik hoop niet te
veel overlap. Het internet kennende gaat iemand me dat nu haarfijn uitleggen
:-)