Beste Mappers,

Streetcomplete is inderdaad een App die ik vaak gebruik.  Het spoort de
gaten op in onze kaarten en stelt ons vragen, zoals wat is de naam van deze
straat, of wat zijn de openingstijden van deze winkel. De App is zeer
eenvoudig in gebruik.  Het is op dit moment in de App store nog een Beta
versie. Ik ben op dit moment bezig, op verzoek van de ontwikkelaar met het
vertalen van de App naar het Nederlands. Ik heb nog wel behoefte aan een
paar extra ogen die even kritisch meekijken. Ik hoor graag wie van
jullie hiertoe bereid is.

Grt,

Alert Bouterse