> Op 6 feb. 2019, om 16:18 heeft Leentje Osselaer <leentje.ossel...@skynet.be>
> het volgende geschreven:
>
> Hallo,
>
> Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik zou een kaart van
> Nieuw-Zeeland willen downloaden, waar we volgende week naartoe gaan. Ik krijg
> echter steeds het volgende bericht. <image[1].png>
>
> Is er inderdaad iets fout met de server? Kunnen jullie helpen?

Vergeet die server zoals ook al uit een andere reactie blijkt.
Probeer deze oplossing:

https://www.velomap.org/ <https://www.velomap.org/>

In de gratis versie kun je 3 downloads per maand doen. Ik gebruik zelf Velomap
(met abonnement) voor alle landen die niet door OFM (OpenFietsMap) worden
gedekt.

En anders kun je met deze:

https://extract.bbbike.org/ <https://extract.bbbike.org/>

ook je doel bereiken.

En in het vervolg kun je je beter tot het forum wenden dan tot deze
mailinglijst, want die wordt door ongeveer 5 mensen gelezen en het forum is wat
drukker bezocht.

Groet
Marc.