Nu cred ca este ok cum spui tu. Eu am propus sa fie atutomat abonati deoarece in felul acesta daca fac greseli majore vor putea primi mail prin intermediul discutiei talk-ro si in felul asta afla unde gresesc daca chiar sunt interesati. Si restul celor care lucreaza pe ro pot comunica cu cei nou veniti mai usor. Si ar trebui o verificare suplimentara de catre uniik moderatori a persoanelor care sa zicem sunt incepatori si au mai putin de1-2 sau 3 luni de lucru pe harta si in felul acesta daca modifica intr-o zona in care se stie ca este totul ok, automat un admin/moderator sa primeasca o notificare ca sa poata sa dea revert la ce a stricat pe acolo.

Nu de alta dar nu exista niciun fel de securitate pe harta asta. Daca cineva greseste si face o prostie sau sterge ceva pe acolo si nu spune la nimeni, ne trezim ca descopera cineva asta peste luni de zile cand probabil este prea tarziu si altcineva trebuie sa se apuce sa refaca din nou...