La navteq e o alta problema. Nu ei se ocupa direct in romania de survey ci o firma platita pentru asta. Si astia de aici le dau celor de la navteq datele culese pentru includere in baza de date...

Si revenind la numere...
Oricum cel mai bine ar fi fara bloc. Si asta e parerea mea finala. E logic ca usurezi si munca de adaugare pe harta si cuvantul "bloc" este inuil la cautare.