Buna

Voi cum puneti pe harta strazile cu linii de tramvai la mijloc - divizate sau
nu?
In Arad un vecin a redesenat unele strazi, care arata asa:
https://maps.google.com/?ll=46.183958,21.299575&spn=0.001083,0.002642&t=h&z=19&layer=c&cbll=46.183958,21.299575&panoid=FiOcwwSOMJ5nVFqXo65owg&cbp=12,40.84,,0,1.55
divizat, deoarece il deranja ca softul de navigatie pe Android ii da voie sa
intoarca.
Cu aceasta ocazie multe jonctiuni cu strazi laturalnice s-au dus pe apa
sambetei.
I-am spus ca consider ca nu e corect, si a zis ca in acest caz roaga frumos sa
se faca revert.
A trecut insa ceva timp de atunci, cred ca un revert adauga si mai multe
inconsistente.
Totusi, voi cum desenati astfel de strazi.
Daca se deseneaza divizat, se pot pune doua linii de tramvai pe harta, cum sunt
in realitate.
Daca se deseneaza un singur drum, se poate pune ca e si o linie de tramvai, dar
din cate stiu nu se pot pune doua.

Recomandarea in wiki stiu ca e sa se deseneze sensurile de circulatie separat
doar daca exista un obstacol fizic care sa impiedice trecerea de pe un sens de
circulatie pe celalalt, ceea ce nu e cazul aici.

Günter