Cea mai ieftina si "friendly" varianta...
http://www.f64.ro/dji-phantom-quadcopter-elicopter-pt-gopro-hero-sau-camere-compacte.html
(Nu neaparat de la f64 ca au preturi mari, doar ca mi-a fost la indemana
link-ul.)
Daca cauti pe Youtube DJI Phantom o sa gasesti sute de clipuri cu filmari
sa vezi ce poate face.

Rig-urile complete destinate filmarilor semiprofesionale au preturi de
ordinul miilor de euro.

Sau poti sa-ti construiesti din piese, iti iese mai ieftin si teoretic
perfect orientat necesitatilor tale, dar e o intreaga stiinta sa identifici
si sa potrivesti subansamblele.

Bafta!