Salut,

De fapt, e amenity=university pentru tot spatiul. Daca te uiti pe
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building au explicat ca "Use
amenity<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:amenity>
=university <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Duniversity>for
the whole university area."

De asemenea, te poti uita si pe
http://taginfo.openstreetmap.org/search?q=landuse%3Duniversity sa vezi ca
nu exista decat 28 de landuse=university in toata lumea, asa ca as sugera
sa pui amenity=university pentru tot campusul.

Rares