Ca sa obtii o cladire cum este Palatul parlamentului de exemplu - aici in f4map

http://demo.f4map.com/#lat=44.4276995&lon=26.0881089&zoom=18&camera.theta=50.73&camera.phi=36.956

Trebuie sa suprapui mai multe cladiri... Sau probabil o alta solutie ar fi fost sa se faca multipoligoane, insa multi nu stiu cum se fac...