Salut,

Am un sigur comentariu legat de limbaj, nu de fond. Aş recomanda să mai
introduci câte un "vă rog" și câte un "mulțumesc" în mesajele tale și să
pui mai devreme avantajele lor.

Ar fi păcat să dai de câte un berbec care să zică 'ia uite ce tupeu are și
asta, ia mai dă-l în origini că nu-i dau nimic, că doar ce o sa facă? Ne dă
in judecată pe banii lui de voluntar?' și să nu primești datele doar din
pricina unui orgolios.

Eddy
Pe 8 dec. 2014 23:49, "Badita Florin" <baditaflo...@gmail.com> a scris: