Poți face multe lucruri cu datele din OSM. De exemplu, eu am făcut un set de
hărți cu trasee montane[1], și îmi prinde bine că sunt multe informații care nu
au legătură cu rutarea pe șosele: poteci montane, cabane, refugii, vârfuri,
șei, râuri, landcover complet. Mă bate gândul să afișez și liniile de înaltă
tensiune, pot fi utile la orientare. Tot ce vezi pe harta aia provine din OSM,
mai puțin curbele de nivel, care într-adevăr nu își găsesc locul acolo.

-- Alex

[1] http://haihui.grep.ro