În data de 12 martie 2016, 17:48, Andrei B <andrix...@yahoo.com> a scris:

> Nelamurirea mea este ca de ce la intrarea din SE DN7 e primary (ok, nu
> este E, deci dupa aceasta regula e ok), iar la iesirea din nord, catre
> Ramnicu Valcea, DN7 este trunk (desi in continuare nu are conotatia de E) ?

Am înțeles acum. Între Pitești și Sibiu, DN7 e E68. [1]

> Cealalta nelamurire s-a lamurit, in sensul ca in interiorul oraselor,
> unde nu este centura, nu se pun drumuri trunk. (am inteles bine?)

Cred că v-ați dat seama din mesajele de mai sus că nu există
unanimitate :) Eu sunt de părere că nu trebuie generalizat: o altă
clasificare are sens doar în "capetele" de drum, unde structura
orașului nu se mulează în jurul drumului național. O regulă simplă ar
fi: dacă orașul apare în partea de sus a bornelor kilometrice, atunci
schimbi clasificarea în oraș, dacă nu, ții drumul ca trunk. Din nou,
asta e părerea mea, dar văd că în mare parte așa arată și pe hartă.

Strainu

[1] https://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Drumurile_europene_in_Romania.svg
(harta e neactualizată cu ultimele porțiuni de autostradă, dar în zona
care ne interesează nu contează)
[2] http://www.openstreetmap.org/#map=14/45.3842/27.0376