Tack för att du driver detta.

Det som vi hittade under fikat är avklarat, förutom:

1. använd en PDF för kartan, den jag skrev ut var väldigt JPG:ad
2. Det bör vara CC-by-SA openstreetmap.org på båda kartorna.
3. lite osäker på vad den andra kartan visar
4. Mottot -> Motto

Jag kommer vara tillgänglig i Göteborg på bokmässan under hela fredag
och någon timme på lördag morgon, kommer stå så mycket jag kan i
montern, lite osäker på hur länge det kommer att vara då jag inte har
barnpassning klar. :-)

Så mer frivilliga behövs.

/emj